چگونه از افزونه‌های پیامکی وردپرس استفاده کنیم؟!

از افزونه پیامکی برای ارسال پیامک به کاربران در وردپرس استفاده می‌شود. محتوای این پیام‌ها شامل به روزرسانی سایت، تخفیف‌ها و یا خبرهای جدید است.

افزونه پیامکی ارتباط شما با مشتریان و اعضای سایت را بهبود بخشیده و آن‌ها را در جریان تمامی امور فروشگاه یا سایت قرار می‌دهد. در اینجا قصد داریم شما را با انواع مختلف افزونه‌های پیامکی وردپرس و روش متصل شدن افزونه پیامک وردپرس به پنل پیامک آشنا کنیم  و همچنین بهترین افزونه های پیامکی وردپرس را به شما معرفی کنیم، پس همراه ما باشید.

آشنایی با انواع افزونه‌های پیامکی وردپرس

در سامانه وردپرس برای ارسال پیامک انبوه به مشتریان و اعضای سایت از افزونه‌های گوناگونی استفاده می‌شود. نمونه‌های اصلی و پرکاربرد افزونه‌های پیامکی در وردپرس به شرح زیر هستند.

  • افزونه پیامک ووکامرس (ارسال پیامک به مشتری و مدیری سایت بعد از ثبت سفارش)
  • افزونه پیامک دیجیت وردپرس (ثبت نام کاربر و ورود با شماره موبایل و ارسال کدفعال سازی در وردپرس)
  • افزونه پیامک گرویتی فرم gravity form (ارسال پیامک به مدیر و کاربر سایت بعد از تکمیل فرم تماس و…)
  • افزونه پیامک EDD (ارسال پیامک به مشتری و مدیر سایت بعد از خرید از فروشگاه اینترنتی محصولات دانلودی)
  • افزونه پیامک وردپرس (ایجاد خبرنامه پیامکی در وردپرس و ارسال پیامک به کاربران سایت)
  • افزونه تایید شماره موبایل برای دکان
  • افزونه پیامک تیکت پشتیبانی وردپرس
  • افزونه باشگاه مشتریان وردپرس (جمع اوری شماره موبایل کاربران سایت)
  • افزونه پنل کاربری پیشرفته وردپرس (پنل کاربری پیشرفته برای وردپرس)
  • افزونه مدیریت کاربران وردپرس (پنل کاربری پیشرفته برای وردپرس)
  • افزونه میهن پنل (پنل کاربری پیشرفته برای وردپرس)

با مراجعه به صفحه وبلاگ سایت فراز اس ام اس می‌توانید مقالات تخصصی در مورد کلیه افزونه‌های پیامکی ذکر شده را به‌طور اختصاصی و مجزا از یکدیگر مطالعه کنید.

نحوه اتصال وردپرس به پنل پیامکی، سریع و آسان

با نصب پنل پیامکی بر روی وردپرس می‌توانید هنگام کامنت گذاشتن کاربر، ثبت نام کاربر جدید، خرید از سایت و تمام اتفاقات و تغییراتی که در سایت شما رخ می‌دهد به طور لحظه‌ای و در سریع‌ترین زمان ممکن باخبر شوید. علاوه‌بر این، نصب پنل پیامکی باعث ارتباط بهتر شما با مشتریان می‌شود. مراحل متصل کردن وردپرس به پنل پیامکی در 3 مرحله سریع و آسان انجام می‌شود. در اینجا به صورت گام به گام به توضیح این مراحل خواهیم پرداخت. آموزش ویدیویی اتصال وردپرس به پنل پیامکی را می‌توانید در صفحه پلاگین پیامک وردپرس مشاهده کنید.

1.     خرید پنل پیامکی و ورود به تنظیمات سایت

برای شروع کار در مرحله اول باید یک پنل پیامکی خریداری کنید. استفاده از پنل پیامک خدماتی این امکان را به شما می‌دهد تا به همه افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را غیر فعال کرد‌ه‌اند، پیامک اطلاع رسانی بفرستید. برای فعال کردن افزونه پیامک وردپرس ابتدا به مخزن وردپرس وارد شوید و افزونه پیامکWP SMS را جستجو کنید. پس از نصب و فعال سازی افزونه در وردپرس یک گزینه به عنوان پیامک افزوده می‌شود. با مراجعه به بخش تنظیمات گام به گام مراحل را پیش روید. در گام اول در سربرگ اول با عنوان general، شماره موبایل مدیر سایت را وارد نمایید. توجه داشته باشید که این شماره موبایل باید همیشه در دسترس باشد.‌

2.     وارد کردن اطلاعات وب سرویس (web service)

در سربرگ وب سرویس اطلاعات پنل اس ام اس فراز اس ام اس را وارد نمایید. درگاه پیامک فراز اس ام اس را انتخاب نمایید و شماره ارسال خط خدماتی انتخاب کنید. توجه داشته باشید که خط انتخاب شده حتماً خط خدماتی باشد تا پیامک شما به شماره‌های مسدود نیز ارسال شود. متن ارسال پیامک را در این بخش اضافه کنید، می‌توانید متن دلخواه برای پیامک مشخص نمایید تا در تاریخ های مشخص به شما کاربران سایت آن پیامک ارسال شود.

3.     فعال کردن بخش notifications و بخش features در افزونه پیامکی

با توجه به قیمت پنل اس ام اس که بسیار مقرون به صرفه است این سامانه بخش‌ها و ویژگی‌های بسیار جذابی دارد. بخش features و بخش notifications دو بخش مهم در این سامانه هستند. در بخش features می‌توانید اطلاعاتی مانند زمان ارسال مقاله جدید یا زمانبندی به پاسخ کاربران را مشخص کنید. با مشخص کردن زمان مورد نظر افزونه پیامک وردپرس به صورت اتوماتیک پاسخ دیدگاه را برای کاربران ارسال می‌کند.

بخش notifications برای اعلان پیام‌ها است. با انتخاب موارد موردنظر می‌توانید مشخص کنید تا در زمان وقوع رخداد به صورت اتوماتیک از طریق پنل اس ام اس وردپرس برای شما و یا کاربران سایت پیامک ارسال شود.

خرید افزونه پیامکی وردپرس با تخفیف ویژه از شرکت فراز اس ام اس

خرید افزونه پیامکی وردپرس کمک شایانی به شما در حفظ ارتباط مدام و موثر با مشتری و اطلاع‌رسانی دقیق به شما از کلیه جزئیات سایت خواهد کرد. این افزونه یکی از با ارزش‌ترین و کاربردی‌ترین افزونه‌های وردپرس است.

فراز اس ام اس محصول شرکت زرین ارتباط آسیا، آماده ارائه فروش افزونه‌های پیامکی وردپرس با 20 درصد تخفیف به شما مشتریان عزیز است. این شرکت با طراحی بی‌نظیر پنل‌های پیامکی در مسیر رشد و جذب رضایت مشتری همراه و همگام شما خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت افزونه‌های پیامکی می‌توانید به صفحه اصلی سایت فراز اس ام اس مراجعه کنید و یا با شماره 02171333036 تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

6 در مورد “چگونه از افزونه‌های پیامکی وردپرس استفاده کنیم؟!”

    1. ارسال پیامک انبوه در واتساپ کاربردی با پنل اس ام اس ندارد، شما پنل اس ام اس را به سایت وردپرسی خودتون وصل می کنید تا زمانی که مثلا از فروشگاه اینترنتی شما که وردپرس یا ووکامرس یا پرستاشاپ و… هست خرید انجام میشه به مدیر سایت پیامک بره و همچنین از مشتری بابت خریدش از سایت تشکر کنه یا اینکه زمانی که مرسوله رو میخواهید برای مشتری بفرستید بهش پیامک میره که منزل باشه
      این کاربرد افزونه های پیامکی است که به سایت شما متصل می شوند و به شما به صورت اتوماتیک و خودکار پیامک می فرستند اما ارسال پیامک از طریق وب سرویس در واتس اپ زیاد جالب به نظر نمی رسد.

  1. خدایی من چند وقته از فراز استفاده میکنم خیلی راضیم
    مخصوصا اون قسمت آی پی پنل که پترن تعریف میکنی با سرعت بالا و به همه شماره ها اسمس ارسال میشه
    خدا پدرتونو بیامرزه کار منو نیم ساعته راه انداختین

    1. بله خط خدماتی به شما کمک می کند تا پیامک با سرعت بالا و کمتر از ۵ ثانیه ارسال کنید و حتی اگر فردی پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده باشد باز هم پیامک را دریافت کند به همین دلیل خیلی سریع سامانه فراز اس ام اس به افزونه پیامک ووکامرس یا افزونه پیامک وردپرس و سایر افزونه های پیامکی متصل میشه و امکان ارسال پیامک از طریق افزونه پیامکی رو برای شما فراهم می کنه

    1. سلام
      وردپرس بهترین سایت ساز است که افزونه های پیامکی مختلفی برای وردپرس ساخته شده است
      اگر قصد ساخت سایت دارید بهترین انتخاب وردپرس است و همچنین برای اتصال سامانه پیامک به وردپرس می بایست خط خدماتی باشد که به شماره های مسدود و بلک لیست پیامک ارسال کند که می توانید از سامانه پیامکی فراز اس ام اس برای ارسال پیامک از طریق ووکامرس یا ارسال پیامک از طریق وردپرس استفاده نمایید.

      1
      1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH