چرا خبرنامه ایمیلی بهترین خدمتی است که برند شما می‌تواند ارایه کند؟

یکی از رایج‌ترین کانال‌های بازاریابی، ارسال خبرنامه ایمیلی است. بسیاری از برندها سعی می‌کنند به صورت منظم اقدام به ارسال خبرنامه برای فروش محصولات، افزایش ترافیک وب سایت و … استفاده کنند. اما ارسال خبرنامه باید به درستی انجام شود. قبل از ارسال آن باید مقدار KPI ها اندازه گیری شود. نرخ باز شدن ایمیل و ROI به درستی اندازه گیری شود تا بتوانید نتیجه ای مناسب را تجربه کنید.

خبرنامه ایمیلی باعث افزایش آگاهی از برند می‌شود

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، خبرنامه‌ها 40 برابر بیش از هر نوع کانال بازاریابی باعث افزایش آگاهی از برند شما می‌شوند. خبرنامه‌ها به عنوان یک وسیله تبلیغاتی اضافی برای نام تجاری، موفقیت‌ها، محصولات، کارمندان و … مورد استفاده قرار می‎گیرند. برای استفاده بهتر و دقیق‌تر کافیست پیام خود را شخصی سازی کنید و به گوش مخاطبان خود برسانید.

بیشتر بخوانید: آموزش کامل ایمیل مارکتینگ

افزایش فروش را برایتان به همراه خواهد داشت

به عنوان یک دیجیتال مارکتر مهمترین چیزی که باید مدنظر قرار دهید، نرخ بازگشت سرمایه (ROI) است. بسیاری از تحقیقات نشان می‌دهد به ازای 1 دلار هزینه کردن در ایمیل مارکتینگ می‌تواند 44 دلار درآمد کسب کنید. بیشترین میزان ROI را خبرنامه ایمیلی دارا بوده و حتی برخی از گفته‌ها حاکی است که از سئو نیز بالاتر است. البته این میزان افزایش درآمد زمانی بهتر می‌شود که پیام ارسالی شما به صورت شخصی سازی شده ارسال گردد.

ترافیک هدفمند به وب سایت شما هدایت می‌کند

در حالی که خبرنامه‌ها به عنوان ابزاری عالی برای آموزش و آگاهی بخشی برند شما استفاده می‌شوند، اما برای ارسال ترافیک هدفمند نیز بسیار مفید خواهند بود. برای اینکار کافی است مخاطبان خود را تقسیم بندی و در محتوای خبرنامه از یک CTA قوی استفاده کنید تا کاربران را به وب سایت خود هدایت کنید. حتما توجه داشته باشید که موضوعات ایمیل شما باید باتوجه به نیازمندی و علاقه کاربران تهیه و تنظیم شده باشد.

خبرنامه ها به شما کمک می کنند یک کامیونتی ایجاد کنید

ایمیل ها نه تنها برای ایجاد پایگاه مشترک قوی مناسب هستند، بلکه می‌توانید حضور خود در شبکه های اجتماعی را نیز افزایش دهید. در حالی که ایمیل باعث ایجاد شکاف ارتباطی بین مارک‌ها و مصرف کنندگان می‌شود، رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک و توییتر برای آگاهی از برند و رشد کلی شما ضروری هستند. برای تشویق مشترکان به تعامل با شما دکمه‌ها و پیوندهای اشتراک شبکه های اجتماعی را در خبرنامه های ایمیل خود قرار دهید. برای شیرین کردن کار، یک مسابقه رسانه‌های اجتماعی را در خبرنامه خود تبلیغ کنید که مخاطبان شما را ترغیب می‌کند کانال شما را دنبال کنند یا محتوای شما را بررسی کنند. در طرف مقابل، از کانال های اجتماعی خود برای تبلیغ خبرنامه و پیوستن به لیست خبرنامه خود استفاده کنید.

چرا بازاریابان دیجیتال سرویس ایمیل مارکتینگ سندر را پیشنهاد می‌کنند؟

علت اینکه استفاده از سندر (sender) را به شما توصیه می‌کنیم این است که کارکرد آن بسیار ساده بوده و هم افراد حرفه ای و هم بازاریاب‌های تازه کار می‌توانند از تمام خدمات آن استفاده کنند. سندر هم اکنون بیش از 100 هزار مشتری فعال در سراسر جهان دارد و روزانه بیش از 30 میلیون ایمیل به کمک این پلتفرم ارسال می‌شود. همچنین کارکرد ساده و وجود افزونه‌های مختلف برای سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس، پرستا شاپ، ووکامرس و مجنتو این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بدون داشتن دانش برنامه‌نویسی به سادگی از خدمات آن استفاده کنید. پس برای ساخت خبرنامه ایمیلی کافیست چند کلیک و درگ اند دراپ انجام دهید.

سرویس ایمیل مارکتینگ سندر به شما کمک می‌کند تا علاوه بر ارتقای برند، میزان فروش و ارتباط با مشتریان را افزایش دهید. افزایش هزینه‌های بازاریابی باعث شده است بسیاری از بازاریابان به فکر روش‌های مقرون به صرفه‌تر بروند. بدون شک ایمیل مارکتینگ یکی از این روش‌هاست. با یکپارچه‌سازی این ابزار با اتوماسیون به راحتی می‌توانید فعالیت‌های خود را به صورت خودکار درآورید. نکته قابل تامل بعدی در مورد بازاریابی ایمیل، بحث بازگشت سرمایه است که تقریبا نسبت به سایر کانال‌های بازاریابی موفق‌تر بوده است. در حالی که بسیاری از ترندهای بازاریابی می‌ایند و می‌روند بازاریابی ایمیلی سال‌هاست که توانسته است به عنوان ابزاری کارآمد در دستان بازاریابان و شرکت‌ها و استارتاپ‌ها باشد و از این نظر نیز پیشتاز است.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH