آموزش تبدیل ایموجی گوشی هواوی به ایموجی‌های iOS

با اینکه بسیاری از مردم، خرید گوشی سامسونگ را نسبت به خرید گوشی‌های چینی ترجیح می‌دهند، اما بسیاری از مدل‌های گوشی هواوی با وجود قیمت پایین، مشخصات بسیار خوبی دارند و از این نظر شبیه گوشی شیائومی هستند. این در حالی است قیمت گوشی آیفون با مشخصاتی کاملا معمولی، بسیار بالاتر از گوشی‌های پرچمدار چینی است. یکی از دلایل این موضوع، ویژگی‌های نرم‌افزاری بسیار بهتر گوشی‌های آیفون و طراحی بسیار جذاب‌تر و بهتر سیستم عامل iOS در مقایسه با سیستم عامل اندروید با پوسته‌ی هواوی یا MIUI شیائومی است.

البته شما می‌توانید بعضی از ویژگی‌های خوب سیستم عامل iOS را روی یک گوشی هواوی نیز داشته باشید. هر چند که کمپانی هواوی تحت تحریم آمریکا قرار دارد و نه گوگل و نه هیچ شرکت آمریکایی نمی‌توانند به آن سرویس بدهند، ولی با ترفند ساده‌ای که در زیر به شما می‌آموزیم، می‌توانید به جای ایموجی‌های پیش‌فرض گوشی هواوی، ایموجی‌های گوشی‌های گران قیمت گوشی آیفون را روی این گوشی چینی داشته باشید.

چگونه ایموجی‌های گوشی هواوی را تغییر دهیم؟

قطعا تاکنون متوجه شده‌اید که ایموجی‌ها در گوشی‌ها یا اپلیکیشن‌های پیام‌رسان مختلف، یکی نیستند.  قطعا شما شما هم بعضی از مجموعه‌های ایموجی را به مجموعه‌های ایموجی دیگر ترجیح می‌دهید و قطعا بعضی از مجموعه ایموجی‌ها، در مقایسه با مجموعه‌های دیگر، کامل‌تر هستند.

برای مثال ممکن است شما مجموعه ایموجی گوشی شیائومی را به مجموعه ایموجی گوشی آیفون ترجیح دهید یا بالعکس یا اینکه بخواهید بعد از خرید گوشی سامسونگ، ایموجی‌های آن را تغییر دهید.

ایموجی‌های هواوی چگونه کار می‌کنند؟

پیش از اینکه در رابطه با نحوه‌ی تغییر ایموجی‌های گوشی هواوی به ایموجی‌های گوشی گران قیمت آیفون صحبت کنیم، بهتر است که نحوه‌ی کار ایموجی‌ها را برایتان توضیح دهیم. دانستن نحوه‌ی کار ایموجی‌ها، درک دلیل تفاوت ایموجی‌های در گوشی هواوی با گوشی‌های دیگر مثل گوشی شیائومی، آیفون، سامسونگ، نوکیا و … را برای شما ساده‌تر می‌کند.

در واقع، برای ساخت همه‌ی انواع ایموجی‌ها از یک کد یکسان استفاده می‌شود. تمامی سیستم‌های عامل برای نمایش ایموجی‌ها، از این کد یکسان استفاده می‌کنند و بنابراین، دلیل نمایش متفاوت ایموجی‌ها در گوشی‌های مختلف، به تفاوت در پوسته‌ی سیستم عامل یا رابط کاربری گوشی شما نهفته است.

چگونه ایموجی‌های گوشی گران قیمت آیفون را روی گوشی هواوی داشته باشیم؟

تعداد زیادی از کاربران گوشی‌های اندروید می‌خواهند بدانند که چگونه می‌تواند استیکرهای گوشی‌های آیفون را روی گوشی اندرویدی خود داشته باشند. این کار واقعا امکان‌پذیر است اما باید یک مرحله‌ی کلیدی را پشت سر بگذارید که می‌تواند سبب تغییر یا اختلال در عملکرد گوشی شما شود؛ شما باید گوشی خود را روت کنید.

این کار خیلی ساده نیست و به شما امکان ایجاد تغییرات گسترده‌ای در گوشی را می‌دهد. با این حال، ممکن است حفره ای امنیتی در گوشی شما ایجاد شود. اگر از پذیرش این ریسک مطمئن هستید، برای تغییر ایموجی‌های گوشی هواوی به ایموجی‌های گوشی آیفون، مراحل زیر را طی کنید:

  • گوشی هواوی خود را روت کنید.
  • یک اپلیکیشن ایموجی iOS مثل iOS Emoji Magisk را دانلود و نصب کنید.
  • برای نصب کردن چنین اپلیکیشنی روی گوشی خود باید از قبل باید گزینه‌ی installation of an application from unknown source را در تنظیمات گوشی هواوی فعال کرده باشید. باز هم به شما هشدار می‌دهیم که این کار ریسک امنیتی بالایی دارد.
  • اپلیکیشن را اجرا کرده و فایل ایموجی‌ها را نصب کنید.
  • گوشی خود را ری استارت کنید و پس از روشن شدن مجدد گوشی هواوی، می‌توانید استیکرهای آیفون را گوشی خود ببینید.

اگر نمی‌خواهید گوشی خود را روت کنید، می‌توانید از یک اپلیکیشن برای اجرای این فرایند کمک بگیرید. با این حال، بسته به نسخه‌ی اندروید گوشی شما، هیچ تضمینی وجود ندارد که چنین اپلیکیشن‌هایی، واقعا کار کنند. برای نصب اپلیکیشن‌های آیفون روی هواوی بدون نیاز به روت کردن گوشی، مراحل زیر را انجام دهید:

  • مجددا باید گزینه‌ی installation of an application from unknown source را در تنظیمات گوشی هواوی فعال کنید.
  • اپلیکیشن Emoji Font 3 را دانلود و نصب کنید.
  • حالا در گوشی هواوی خود به بخش Parameters بروید و سپس در بخش Displays and Signage وارد بخش Font Style شوید و عبارت Emoji Font 3 را جستجو کنید. سپس روی آن ضربه بزنید تا ایموجی‌های گوشی شما تغییر کند.
  • در مرحله‌ی آخر باید اپلیکیشن Gboard یا همان کیبورد گوگل را روی گوشی هواوی خود نصب کنید و آن را به عنوان کیبورد پیش فرض گوشی خود انتخاب نمایید. حالا می‌توانید از ایموجی‌های آیفون روی گوشی هواوی استفاده کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله به شما گفتیم که ایموجی‌های گوشی‌ها چگونه کار می‌کنند و چرا در گوشی‌های مختلف و سیستم‌های عامل مختلف با هم دیگر تفاوت دارند. سپس در رابطه با تغییر ایموجی‌های هواوی صبحت کردیم و دو روش برای تغییر ایموجی‌های گوشی هواوی به ایموجی‌های گوشی گران قیمت گوشی سامسونگ به شما آموختیم.

شما می‌توانید از طریق روت کردن گوشی خود و نصب اپلیکیشن iOS Emoji Magisk یا بدون نیاز به روت کردن گوشی و از طریق نصب اپلیکیشن Emoji Font 3 و گوگل کیبورد،‌ ایموجی‌های گوشی آیفون را روی گوشی هواوی خود داشته باشید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

3 در مورد “آموزش تبدیل ایموجی گوشی هواوی به ایموجی‌های iOS”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH