اپلیکیشن محرم

معرفی برترین اپلیکیشن‌های ویژه ماه محرم

در این مطلب با چهار برنامه و اپلیکیشن برتر برای دسترسی به محتوای مناسب ماه محرم آشنا خواهید شد.

زمان زیادی تا آغاز ماه محرم الحرام باقی نمانده و هیئت‌های مذهبی در حال آماده‌سازی خود برای برگزاری جلسات مذهبی این ماه به صورت آنلاین هستند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش فوتی‌های این ویروس در روزهای اخیر، طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا، هیئت‌های مذهبی باید شرایط برگزاری مراسم‌ عزاداری سید‌و‌سالار شهیدان را به صورت آنلاین فراهم کنند، همچنین برای مراسم‌های حضوری در فضای باز، تنها حضور عزاداران به میزان یک سوم ظرفیت فضا و در مراسم‌هایی در محیط بسته، حضور مردم با ظرفیت یک چهارم هیئت مجاز است.

در این شرایط بسیاری از عزاداران طبیعتا از خانه و به صورت آنلاین در مراسم‌های مذهبی شرکت‌ خواهند کرد. همچنین عده زیادی از کاربران با آغاز ماه محرم به دنبال دسترسی به آرشیو برنامه‌های مذهبی، مداحی، نماهنگ و محتوای مناسب با این ماه هستند، به این منظور گروه‌های فرهنگی و مذهبی بسیاری با تولید اپلیکیشن و برنامه‌ های مذهبی ویژه ماه محرم به این نیاز بازار پاسخ می‌دهند.

برنامه ها و اپلیکیشن های متعددی در زمینه ماه محرم و دسترسی به محتوای فرهنگی این ماه ایجاد و عرضه کرده‌اند، اپلیکیشن های ماه محرم عموما به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید انتشار یافته است و در مارکت‌های اندرویدی قابل دانلود هستند.

ما قصد داریم تا در این مطلب 4 اپلیکیشن برتر و مناسب ماه محرم که محتوای آن‌ها کیفیت مناسبی دارد و به طور مداوم بروزرسانی می‌شوند را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید:

اپلیکیشن محرم هیئت آنلاین

سایت و اپلیکیشن هیئت آنلاین، اصلی‌ترین سامانه برخط برای پخش زنده هیئت‌های عزاداری در ماه محرم است. این سامانه با ارتباط به صدها هیئت در سراسر کشور، به طور مستقیم و آنلاین مراسم‌های عزاداری را پخش می‌کند.

اپلیکیشن اندرویدی هیئت آنلاین همانند سامانه اصلی آن قابلیت‌های فراوانی دارد و دسترسی کاربران به ساعت‌ها سخنرانی و مداحی ویژه ماه محرم را فراهم کرده است، در این سامانه کاربران به پخش آنلاین حرم‌های متبرکه و جلسات درس علمای حوزه علمیه نیز دسترسی دارند.

اپلیکیشن محرم

اما یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های سامانه هیئت آنلاین، همکاری با اپراتورها و شرکت‌های خدمات اینترنتی به منظور پشتیبانی کیفیت ارائه خدمات و رایگان ساختن ترافیک مصرفی این برنامه است.

استفاده از هیئت آنلاین برای کاربران تمامی اپراتورها رایگان است، همچنین برخی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی، هیئت آنلاین را در حوزه ارائه خدمات استریم و افزایش کیفیت ارتباط شبکه همراهی می‌کنند. این برنامه 7 مگابایت حجم دارد و امتیاز 4.5 را از کاربران مایکت دریافت کرده است.

برنامه محرم وصال

وصال یکی از بزرگ‌ترین مراجع محتوای مذهبی و فرهنگی در تمامی ایام سال است. این اپلیکیشن به ویژه برای ماه محرم محتوای اختصاصی و به‌روز شده را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، کاربران می‌توانند در برنامه وصال به سخنرانی و مداحی بیش از 60 نفر از اساتید و مداحان مشهور کشور دسترسی داشته باشند.

این برنامه بخشی برای گوش دادن به پادکست‌های مذهبی با موضوعات مختلف و همچنین رادیو‌های مذهبی کشور دارد که قطعا می‌تواند برای کاربران اپلیکیشن وصال جذاب باشد.

اپلیکیشن محرم

از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به رابط کاربری ساده، نماهنگ‌ها و ویدیو کلیپ‌های جدید و متنوع متناسب با ایام مختلف سال، قابلیت گوش دادن به قرآن و دانلود و به اشتراک گذاشتن محتواهای صوتی و تصویری این برنامه اشاره کرد. این اپلیکیشن 14 مگابایت حجم دارد و امتیاز 4.6 را از کاربران مایکت دریافت کرده است.

اپلیکیشن نوای محرم

برنامه نوای محرم یک اپ جامع و کاربری برای ایام محرم است و مجموعه‌ای از محتواهای متنی، تصویری و صوتی مورد نیاز کاربران را در دسترس آن‌ها قرار می‌دهد. در این اپلیکیشن مجموعه‌ای از محتواهای صوتی و تصویری مانند سخنرانی و مداحی‌های ویژه ماه محرم قرار داه شده، در کنار آن انواع ادعیه و اعمال ویژه ماه محرم به صورت متنی در برنامه نوای محرم قرار دارد.

اپلیکیشن محرم

نوای محرم طراحی زیبا و ساده‌ای دارد و دسترسی به بخش‌های مختلف آن بسیار آسان است، در این برنامه می‌توانید به پخش زنده اماکن مقدسه و همچنین احادیث و روایات مربوط به ماه محرم دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن سبک تنها 5 مگابایت حجم دارد و امتیاز 4.2 را از کاربران مایکت دریافت کرده است.

برنامه همراهی

اپلیکیشن همراهی یکی دیگر از برنامه‌های جامع در حوزه محتوای دینی و مذهبی است که در محرم و اربعین، بروزرسانی‌های مختلفی بر روی انجام خواهد گرفت. در این اپلیکیشن انواع محتوای مالتی مدیا مرتبط با محرم و دیگر ایام سال موجود است که کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

اپلیکیشن محرم

در اپلیکیشن همراهی بیش از 800 صوت تلاوت قرآن کریم، مجموعه‌ای ارزشمند از مداحی مداحان مشهور، مجموعه‌ای از سخنرانی علمای مطرح کشور، متن و صوت ادعیه و مفاتیح، مجموعه کامل نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و همچنین جعبه ابزار مذهبی شامل قبله نما، صلوات شمار و غیره در اختیار کاربران قرارداده شده و قابل استفاده است.

این برنامه تنها 14 مگابایت حجم دارد و امتیاز 3.7 را از کاربران مایکت دریافت کرده است.

 

3 در مورد “معرفی برترین اپلیکیشن‌های ویژه ماه محرم”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH